اگر شما فروشگاه کتاب دارید و می خواهید در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته باشید بهترین راه قدم گذاشتن در مسیر تکنولوژی و اینترنت است که این روزها بسیاری از مردم برای رفع نیازهای خود از آن استفاده می نمایند.

در حال حاضر استفاده از اینترنت بین همه اقشار جامعه به خصوص بین جوانان و افراد تحصیلکرده افزایش یافته است. به طوری که اینترنت به یکی از نیازهای بشر مبدل شده است و افراد بیشتر کارهای خود همانند خرید، امور بانکی، آموزش، ارتباط با دوستان و خیلی از موارد روزمره خود را از طریق اینترنت انجام می دهند. در این بین به علت وجود مشغله ی زیاد، عموم مردم تمایل بیشتری دارند یک کتاب را از طریق اینترنت جستجو کرده و تمام مشخصات آن را مشاهده نمایند و در صورتی که کتاب مذکور همان کتاب مورد نظر بود، اقدام به سفارش نمایند، در این حالت وقت مراجعه کنندگان اتلاف نمی شود و در صورت دارا بودن امکان خرید آنلاین در وب سایت، براحتی می توانند کتاب مورد نظرشان را خریداری نمایند. چه بسا کتاب هایی وجود دارند که کمیاب هستند و کاربران بدون اینکه وقت زیادی صرف پیدا نمودن آن و رفتن از یک طرف شهر به سمت دیگر شهر کنند با یک جستجوی ساده می توانند آنرا خریداری نمایند.

طراحی سایت انتشارات چه امکاناتی دارد؟

  • طراحی گرافیکی منحصر بفرد
  • طراحی ریسپانسیو
  • دسته بندی کتاب ها بر اساس موضوع یا میزان استقبال (پر فروش ترین ها، پر بازدید ترین ها و...)
  •  انتشار خلاصه ای از کتاب ها برای جذب مخاطبان بیشتر
  • امکان جستجوی پیشرفته بر اساس نام نویسنده، موضوع کتاب و ....
  • امکان فروش کتاب به صورت فیزیکی (ارسال کتاب برای کاربر)
  • امکان فروش کتاب الکترونیکی (دانلود فایل pdf، epub و ...)
  • پیشنهادهای ویژه و امکان تخفیف دهی
  • امکان اتصال به یکی از درگاه های پرداخت اینترنتی
  • امکان مدیریت روش های ارسال
  • معرفی نویسندگان
  • بخش اخبار و اطلاعیه ها در مورد نشر اخبار و ...
  • بخش زندگینامه ناشران و نویسندگان
  • امکان نظرسنجی از کاربران
  • فرم تماس برای ارتباط با کاربران
  • خبرنامه

با مراجعه به صفحه فروشگاه ساز پرسینا، تمام امکانات فروشگاهی را مشاهده کرده و با توجه به هدف و نیازمندی هایتان پلن مورد نظر را انتخاب کنید.

تمامی امکانات پرسینا گسترش پذیر بوده و قابلیت ارتقا دارند، این بدین معنی است که شما در هر زمان می توانید امکانات جدیدی را به وب سایتتان اضافه کنید.

[CtaShop]

مزایای طراحی سایت انتشارات چیست؟

فروش کتاب از طریق اینترنت مدتی است که انجام می شود شما نیز می توانید با طراحی سایت برای انتشارات خود، کتاب های خود را در معرض نمایش برای عموم قرار داده و وارد بطن زندگی مردم کنید و بدون شک از این طریق فروش شما نیز افزایش خواهد یافت. خرید اینترنتی کتاب موجب صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری برای مراجعه به کتاب فروشی می شود، با این کار علاوه بر جذب مشتریان جدید از طریق اینترنت می توانید مشتریان حضوری خود را نیز به خرید اینترنتی ترغیب نمایید.

همچنین طراحی سایت به نوعی تبلیغ موثر برای فروشگاه شما محسوب می شود. بدین ترتیب که مشتریانی که با جستجو در گوگل وارد سایت می شوند می توانند با محل فروشگاه شما آشنا شده و در صورت نیاز برای مراجعه حضوری، به یافتن آدرس فروشگاه از طریق وب سایت فروشگاه ها اقدام نمایند.

با طراحی سایت کتاب علاوه بر معرفی کسب و کار شما در اینترنت، امکان دسترسی مشتریان به کتاب ها فراهم شده و انتخاب برای آنها راحت تر می گردد زیرا اطلاعات انواع کتاب بر اساس دسته بندی منظمی قرار داده می شود و کتاب ها بر اساس نام، نام ناشر، موضوع  قابل جستجو می باشند. در طراحی سایت انتشارات، برخورداری از امکان جستجوی پیشرفته یکی از مهم ترین ویژگی ها می باشد.

برای طراحی سایت انتشارات به صفحه قیمت در سایت پرسینا مراجعه کرده و امکانات و تعرفه ها را شماهده کنید.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

[ctawebdesign]

[CtaCms]

نرم افزار کتابخوان پرسینا

نرم افزار کتابخوان پرسینا، نرم افزاری قدرتمند و کاربردی برای سیستم عامل اندروید و ios می باشد که یک بستر امن نرم افزاری جهت نشر، بازیابی و فروش انواع کتاب ها در کمترین زمان فراهم می کند. در این نرم افزار که دائما در حال به روز شدن است، امکان خرید کتاب های موجود در نرم افزار به صورت آنلاین برای تمامی کاربران فراهم شده است. با راه اندازی این نرم افزار، فروشگاه شما در هر زمان و مکان فعال است.

چنانچه می خواهید از رقبای خود جلوتر باشید، بدون شک باید امتیازات بیشتری نسبت به آنان داشته باشید، راه اندازی اپلیکیشن برای انتشارات خود یکی از مواردی است با اعتباری که به انتشارات شما می دهد موجب برتری شما نسبت به رقبایتان نیز می شود.

جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

[CtaReader]