به دلیل گسترده و فراگیر شدن استفاده از اینترنت، افراد تقریبا قبل از هرکاری در اینترنت به جستجو و مقایسه می پردازند. امر پزشکی و سلامت نیز از این قاعده مثتثنی نبوده و امروزه وجود یک سایت پزشکی برای پزشکان به یکی از ملزومات تبدیل شده است.

اهمیت طراحی سایت

طراحی سایت پزشکی

روزانه میلیون ها نفر در موتور جستجوی گوگل به دنبال یافتن پزشک مناسب و مورد نظر خود و اطلاعاتی برای بیماری خود یا اطرافیانشان می گردند و در نهایت به وب سایت مورد نظر رسیده و از اطلاعات آن استفاده می نمایند و اگر از وب سایت پزشکی مورد نظر هم خوششان بیاید هر روز به آن سر زده و حتی آن وب سایت را به دیگران نیز معرفی می نمایند.

بنابراین یکی از صنف هایی که برای معرفی خود و ارائه‌ی خدمات بهتر، نیازمند طراحی سایت اینترنتی به صورت اختصاصی دارید صنف پزشکان، مراکزی مانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، فروشندگان تجهیزات پزشکی، کلینیک های دندان پزشکی، فیزیوتراپی، کلینیک روانپزشکی، کلینیک های پوست، زیبایی، خدمات لیزر و ... می باشد. طراحی سایت اختصاصی می‌تواند تاثیر زیادی در روند کاری و میزان کسب درآمد و شناخته شدن این اصناف داشته باشد.

خدماتی را که می توان در طراحی سایت پزشکی ارائه داد

معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و ... مهمترین مسائلی هستند که شما پزشکان می‌توانید با طراحی سایت مختص حرفه ی پزشکی از آن بهره مند گردید.

همچنین شما می توانید با قرار دادان اخبار و مطالب مربوط به پزشکی به صورت دائم و مستمر، به یک مرجع کامل اطلاعات پزشکی تبدیل شده و کorgاربران بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید. کاربرانی که هر روز به وب سایت شما سر خواهند زد!

در این میان طراحی و گرافیک (ظاهر) سایت نیز باید به گونه ای باشد که جذابیت لازم را برای جذب کاربران داشته باشد و ماندن در سایت به هیچ وجه خسته کننده و کسل کننده نباشد تا کاربران بتوانند از مطالب سایت استفاده لازم را ببرند.

شما می توانید جهت مشاهده نمونه کارهای طراحی شده توسط پرسینا به صفحه نمونه کارها در وب سایت پرسینا مراجعه کنید.

طراحی سایت پرسینا با داشتن 10 سال سابقه در زمینه طراحی و راه اندازی سایت، اکنون می تواند وب سایت های مورد نظر شما را به صورت ریسپانسیو (واکنش گرا) و طبق آخرین استانداردهای طراحی روز دنیا طراحی و پیاده سازی نماید.

جهت مشاوره رایگان در رابطه با راه اندازی وب سایت مورد نظرتان لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

[ctawebdesign][ctacms]