طراحی سایت شخصی

با فراگیر شدن استفاده از اینترنت در جامعه و فراهم شدن یک بستر اطلاعاتی وسیع، هر کسی می تواند با توجه به تخصص، مهارت، سلایق و اهداف خود یک وب سایت حرفه ای برای برقراری ارتباط بیشتر، بهتر و موثرتر با جهان بیرون داشته باشد.

بدون شک دیگر طراحی وب سایت را نمی توان مختص شرکت ها و یا سازمان ها دانست. راه اندازی وب سایت و داشتن یک وب سایت بسیار همه گیر شده است.

چه خدماتی را می توان در وب سایت شخصی ارائه داد؟

وب سایت شخصی شما پایگاه اصلی Personal Branding شما خواهد بود. شما می توانید مواردی چون رزومه کاری، وبلاگ شخصی، گالری تصاویر، پروژه ها، اطلاعات تماس، شبکه های اجتماعی و ... خود را در وب سایت شخصی قرار دهید. بهترین طراحی سایت شخصی به شما این امکان را می دهد که یک کارت ویزیت آنلاین داشته باشید که به معرفی کاملی از شما می پردازد. با طراحی سایت شخصی، برند سازی شخصی شما آغاز خواهد شد.

مهمترین مسئله ای که در یک سایت شخصی باید به آن پرداخت، قالب و گرافیک زیبای سایت می باشد.‌گرافیک و قالب سایت شخصی می بایست مطابق با روحیات، زمینه‌ی کاری، تخصص‌ها و اهداف افراد طراحی و پیاده سازی شود.

از جمله ویژگی های طراحی سایت شخصی توسط پرسینا می توان به قابلیت ریسپانسیو بودن، انعطاف پذیری بالا در ارائه امکانات، مدیریت آسان، ظاهر زیبا و مناسب هر نوع سلیقه و هزینه بسیار پایین آن اشاره نمود.

وب سایت های شخصی که توسط پرسینا ارائه می شوند کاملا به طور اختصاصی انجام می شود و از هیچ وب سایت شخصی دیگری کپی برداری نمی شود بنابراین شما می توانید با صرف هزینه مناسب، صاحب یک وب سایت اختصاصی متناسب با سلیقه و نیاز خود باشید.

اکنون می توانید به صفحه قیمت در پرسینا مراجعه کرده و امکانات و هزینه های طراحی سایت را مشاهده کرده و پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

[ctawebdesign][ctacms]