با افزایش رقابت در بازارهای داخلی و خارجی، هر یك از صنایع درتلاشند تا به نحوی محصولات صنعتی و برند خود را به همگان معرفی و تمایز محصولاتشان را با دیگر محصولات موجود در بازار نیز نشان دهند. طراحی سایت صنعتی و كارخانه ای می تواند كمك بسزایی را در به تحقق رساندن این امر داشته باشد.

امکاناتی که یک وب سایت صنعتی و کارخانه ای می تواند داشته باشد

طراحی سایت صنعتی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی وب سایت صنعتی و کارخانه ای

در طراحی سایت صنعتی و کارخانه ای وجود برخی از امکانات فروشگاهی می تواند منبع خوبی برای کسب درآمد باشد. امکاناتی مانند:

  • دریافت سفارش
  • فروش کالا به صورت تکی و عمده
  • درگاه پرداخت اینترنتی
  • مدیریت روش های ارسال
  • مدیریت مالیات بر ارزش افزوده
  • مدیریت انبار و موجودی کالا
  • پیشنهاد ویژه و تخفیف روی قیمت کالاها

و بسیاری از امکانات دیگر که می تواند موجب پیشرفت  وب سایت و کسب و کار شما شود. فروشگاه ساز پرسینا دارای کامل ترین و تخصصی ترین امکانات فروشگاهی می باشد.

 

[ctashop]

مزایای طراحی سایت صنعتی و کارخانه ای چیست؟

  • سایت شما کاتالوگ و ویترینی از کالاهای شماست که کل دنیا به آن دسترسی دارند.

سایت خود را همانند کاتالوگ و ویترینی در نظر بگیرید که در آن می توانید به معرفی خود و تجارتتان در هر زمینه ای که به فعالیت مشغول هستید، بپردازید و همچنین محصولات و یا انواع خدمات خود را در آن به نمایش بگذارید.

  • دیگر نمی توان تنها با روش های قدیمی در بازار رقابت ماند.

گستردگی دنیای مجازی موجب شده است تا صنایع و کارخانجات بزرگ نیز به این باور برسند که دیگر نمی توان تنها با روش های قدیمی در بازار رقابت ماند،حضور در اینترنت و دنیای مجازی برای همه کسب و کارها لازم و ضروری شده است. از این رو مدیران کارخانجات، طراحی سایت را در اولویت امور تبلیغاتی خود قرار داده اند.

  • طراحی سایت به کسب و کار شما اعتبار می بخشد.

همان طور که می دانید طراحی سایت می تواند علاوه بر اعتبار بخشیدن به صنعت شما، در بالا بردن جایگاه واحد صنعتی یا کارخانه در فضای مجازی نیز نقش بسزایی داشته باشد، طراحی سایت برای صنعت خود باعث رضایتمندی و اعتماد بیشتر کاربران و مشتریان شما خواهد شد.

  • طراحی سایت فروشگاهی موجب افزایش درآمد شما خواهد شد.

سایت های کارخانجات از جمله سایت هایی می باشند که با داشتن امکان فروش آنلاین محصولات، به مشتریانی که مشغله زیادی دارند این امکان را می دهند تا آن ها بتوانند به راحتی از طریق سفارش آنلاین نسبت به خرید خود اقدام کرده و مبلغ را نیز به صورت اینترنتی واریز نمایند.

  • ارتباط با مشتریان خارج از کشور

از طریق طراحی سایت صنعتی و کارخانه ای به زبان های مختلف می توان با مشتریان خارج از ایران ارتباط برقرار کرد.

  • ارتباط با مشتریان و پاسخگویی به نظرات و سوالات آنان

ایجاد صفحه معرفی نمایندگی های خدمات پس از فروش در سایت های صنعتی و کارخانجات به مشتریانی که در بیشتر مواقع پس از خرید محصولی سوالاتی درباره چگونگی استفاده یا مشکلات احتمالی در رابطه با آن مواجه می شوند کمک خواهد کرد تا به راحتی بتوانند با یکی از نمایندگان مربوطه تماس گرفته و مشکل خود را حل کنند بنابراین این موضوع نیز تاثیر بسیاری در بالا بردن کیفیت خدمات برند شما خواهد داشت.

طراحی سایت حرفه ای و تخصصی برای کارخانه بسیار حساس می باشد چرا که درست عمل نکردن در طراحی سایت صنعتی و کارخانه ای می تواند موجب عدم موفقیت بازاریابی اینترنتی شما شده و ضرر و زیان هایی به واحد تولیدی وارد شود؛ ولی اگر طراحی سایت صنعتی و کارخانه ای به درستی و طبق اصول انجام شود، گام بزرگی در نزدیک شدن به اهداف کارخانه که همان بازاریابی و معرفی و فروش محصولات است، برداشته می شود.

پرسینا با تجربه چندین ساله خود زمینه فعالیت شما را با دقت بالایی بررسی کرده و تمامی موارد ذکر شده را به کار می گیرد تا بهترین سایت را با بهترین کیفیت به شما ارائه دهد و به هدف خود که رضایتمندی و جلب اعتماد شما می باشد دست یابد.

فراموش نکنید زیبا جلوه دادن محصولات به همراه تصاویر با کیفیت آنها، معرفی کامل و جامع محصولات و نمایش تصاویری از محیط کارخانه می تواند به جذابیت سایت شما کمک کرده و تضمین خوبی برای نمایش کیفیت محصولات شما باشد.

برای طراحی و راه اندازی وب سایت خود به صفحه قیمت در سایت پرسینا مراجعه کرده و بسته به نیازمندی ها  و بودجه خود یکی از پلن ها را انتخاب کرده، سپس برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

[ctacms][ctawebdesign]