طراحی سایت خبری

دنیای امروز دنیای اطلاعات و اخبار می باشد و همه هر روزه اخبار و اطلاعات بسیاری را از طریق وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی دریافت می کنیم. دیگر زمان دنبال کردن اخبار از طریق روزنامه ها به سر آمده است...

به طور خلاصه می توان گفت افزایش بیش از اندازه کاربران اینترنتی برای مطالعه و اطلاع از اخبار مهم از جمله خبرهای ورزشی، اقتصادی، سیاسی، هنری و... موجب شده تا وب سایت های خبری و اطلاع رسانی از جمله پربازدیدترین وب سایت های اینترنتی شناخته شوند.

وب سایت خبری چه امکاناتی دارد؟

  • ایجاد صفحات نامحدود در سایت

در طراحی سایت خبری، نباید برای ایجاد صفحات مختلف محدودیت وجود داشته باشد. سایت ساز پرسینا به شما این امکان را می دهد تا صفحات مختلف و نامحدود برای نشر مطالب در وب سایت خبری خود ایجاد کنید.

  • ایجاد دسته بندی برای مطالب مختلف

نظم و دسته بندی یکی از فاکتورهای اساسی در طراحی سایت خبری می باشد. وب سایت شما باید بر اساس موضوع اخبار دسته و یا زیر دسته های مختلف داشته باشد تا کاربر برای رسیدن به اخبار مورد نظر دچار سر در گمی نشود.

  • مدیریت تبلیغات

در صورتی که سایت شما طراحی مناسبی داشته باشد و محتوای مفیدی تولید کند (12 روش برای تولید محتوای هدفمند)، مخاطب قابل توجهی را به خود جذب نموده و مطمئناً پذیرفتن آگهی و تبلیغات سایر وب سایت ها می تواند منبع مالی جدیدی را برای شما به وجود آورد.

  • خبرنامه

با فعال کردن خبرنامه در وب سایت می توانید، مطالب و اخبار منتشر شده در سایت را برای کاربران و افرادی که در خبرنامه شما عضو هستند زمانبندی کرده و ارسال نمایید.

  • طراحی ریسپانسیو

پر واضح است کاربرانی که از موبایل و تبلت‌ها برای دستیابی به اطلاعات استفاده می‌کنند در حال افزایش است، بنابراین یکی از قابلیت‌های مهمی که حتما باید در سایت خبری پیاده سازی شود، طراحی ریسپانسیو می باشد. طراحی Responsive (واکنش گرا) به این معنیست که صفحات سایت‌های خبری متناسب با دستگاه‌های مختلف (موبایل، تلفن‌های هوشمند، تبلت و...) و به صورت استاندارد نمایش داده شود و مطالب وب سایت خبری شما را با چیدمان صحیح و زیبا در اختیار کاربران قرار دهد.

  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو

یک سایت اینترنتی با بهترین مطالب و بهترین گرافیک در صورتی که بازدیدکننده ای نداشته باشد فاقد ارزش خواهد بود، سایت های خبری که توسط پرسینا طراحی می شوند به طور کامل برای موتورهای جستجو بهینه سازی می شوند و این امر در دسترسی کاربران به سایت شما از طریق موتورهای جستجو اهمیت بسزایی دارد.

  • نمایش آب و هوا، اوقات شرعی و...

معمولا در سایت های خبری قرار دادن ابزارک های اوقات شرعی و آب و هوا مرسوم است، اما ضروری نیست. این موارد می تواند با انتخاب شما انجام شود.

تفاوت وب سایت خبری با جستجوگر هوشمند خبری چیست؟

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که تفاوت طراحی سایت خبری با طراحی جستجوگر هوشمند خبری چیست؟! 

در وب سایت های خبری شما مطالب را به صورت دستی در وب سایت و دسته مورد نظر انتشار می دهید. اما در جستجوگر هوشمند خبری، همانطور که از اسمش مشخص است، یک ربات به صورت هوشمندانه اخبار جدید را جستجو کرده و آن ها را منتشر می کند و دیگر نیازی به وارد کردن مطالب به صورت دستی نیست.

پرسینا با تجاربی که در طراحی سایت خبری و جستجوگر هوشمند خبری دارد، با تمام نیازمندی های یک وب سایت خبری به طور کامل آشنا می باشد. بنابراین شما می توانید صفحه قیمت را مشاهده کرده و سپس برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

[ctacms][ctawebdesign]