طراحی سایت آموزشی

پیشرفت تکنولوژی و نیاز روزافزون به ارتباطات آنلاین و اینترنتی، استقبال از آموزش مجازی و آنلاین را افزایش داده است. یکی از دلایل استقبال افراد از آموزش مجازی این است که منابع آموزشی آنلاین فرصت‌های آموزشی زیادی را فراهم آورده و آزادی بیشتری به افراد می‌دهند زیرا فرد مجبور نیست نظم و قوانین سخت‌گیرانه‌ی کلاس درس و استاد را تحمل کند.

مثلاً یک ویدیوی آموزشی خوب این فرصت را به دانشجو می‌دهد که چند بار آن مطلب را مرور کند و برحسب توانایی خودش اطلاعات را جذب و سپس تجزیه ‌و تحلیل نماید.

وب سایت های آموزشی

وب سایت های آموزشی نوعی از سایت ها هستند که به مسائل آموزشی در زمینه های مختلف می پردازند. آموزش از طریق وب سایت های آموزشی بسته به هدف مدیر وب سایت می تواند به صورت رایگان و یا حتی آموزش با دریافت مبالغ، انجام گیرد.آموزش های کودکان، آموزش در موضوع کاری خاص، سایت های ارائه ی مقالات بصورت رایگان و مبلغی و ... از انواع طراحی سایت های آموزشی هستند.

طراحی وب سایت آموزشی می تواند به منظور آموزش آنلاین، اطلاع رسانی از جلسات آموزشی، به اشتراک گذاشتن فایل های آموزشی و دیگر منظورها صورت پذیرد. سایت های آموزشی کاربران خاص با گرایش آموزشی خاصی را دارا می باشند.

معمولا این نوع سایت ها می تواند برای مدارس، آموزشگاه ها، اساتید، مربیان، شرکت های خصوصی و همه افرادی که دوست دارند دانش و اطلاعات خود را به دیگران نیز آموزش دهند کاربرد دارد. در کل هر فردی با توجه به هدفی که دارد می تواند یک سایت آموزشی داشته باشد و اطلاعات و تخصص خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارد.

وب سایت های آموزشی چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

طراحی سایت آموزشی باید به درستی و با رعایت اصول استاندارد سایت های آموزشی انجام گیرد تا بتواند کاربران بیشتری را به سایت جذب کند. گرافیک و قالب یک وب سایت آموزشی هم باید با توجه به موضوع آن، ظاهری استاندارد و حرفه ای داشته باشد. همچنین مطالبی که در سایت آموزشی قرار می گیرد باید به صورت واضح و رسا بیان شده باشد تا کاربران بتوانند با چند کلیک به مقصود خود دست یابند. معمولا در طراحی سایت های آموزشی، برای تدریس و توضیح مطالب تلاش می‌شود که از روش‌های آموزشی نوین و امروزی استفاده شود. مانند استفاده از پویانمایی‌ها (انیمیشن­ ها) و نرم‌افزارهای آموزشی که فهم مطالب را برای دانشجویان ساده و جذاب تر می‌کند .

یکی از امکانات بسیار مهم در طراحی سایت آموزشی، امکان آپلود فایل آموزشی می باشد. بارگذاری فایل های ورد، پی دی اف، پاورپونت، فایل های صوتی و تصویری و... تمامی مواردی است که در طراحی سایت آموزشی می بایست پیاده سازی شود.

شما می توانید در سایت آموزشی خود فضایی از سایت را که بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد را به عنوان تابلو اعلانات جهت اطلاع رسانی جلسات، موضوعات و ... داشته باشید.

پریسنا با تجربه و دانش چند ساله خود تمام نیازمندی های شما را در رابطه با طراحی سایت آموزشی، تحلیل و بررسی کرده و وب سایتی بر اساس نیازهای شما و مطابق سلیقه خودتان طراحی و راه اندازی می کند.

وب سایت آموزشی حرفه ای باید طراحی ریسپانسیو داشته باشد

همانطور که می دانید این روزها اکثریت کاربران با گوشی و یا تبلت خود از این سایت ها بازدید می کنند و می خواهند تمامی اطلاعات دریافتی از اینترنت را در حافظه گوشی یا تبلت خود داشته باشند. بنابراین امروزه طراحی ریسپانسیو یکی از عوامل موفقیت یک وب سایت آموزشی می باشد طراحی Responsive (واکنش گرا) به این معنیست که صفحات سایت‌های آموزشی متناسب با دستگاه‌های مختلف (موبایل، تلفن‌های هوشمند، تبلت و...) و به صورت استاندارد نمایش داده شود و مطالب وب سایت آموزشی شما را با چیدمان صحیح و زیبا در اختیار کاربران قرار دهد.

مجموعه متخصص پرسینا با دانش و تجربه چندین ساله خود در زمینه طراحی و برنامه نویسی سایت، این تضمین را به شما می دهد تا وب سایت آموزشی شما را مطابق با نیاز شما و براساس استانداردهای طراحی روز دنیا به صورت ریسپانسیو طراحی و پیاده سازی نماید.

برای اطلاع از امکانات و تعرفه های طراحی سایت به صفحه قیمت در سایت پرسینا مراجعه کرده و امکانات و پلن موردنظر خود را انتخاب کنید، سپس با برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

[CtaWebDesign][CtaCms]