طراحی سایت بازرگانی

با پیشرفت فناوری ‌های دنیای تحت وب، شما نمی توانید تنها با روش های قدیمی در حرفه و کار خود پیشرفت کنید زیرا رقبای شما در فضای مجازی حضور داشته و تعداد مخاطبین بیشتری را از طریق موتورهای جستجو جلب کرده اند. در آینده ای بسیار نزدیک تمام حرفه ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک برای رقابت و فروش محصولات و خدمات خود به اینترنت و راه اندازی وب سایت رو می‌آورند. بنابراین اگر شما هم صاحب شرکت بازرگانی و یا در حال ثبت شرکت بازرگانی هستید و در فکر توسعه و پیشرفت شرکت و کسب و کارتان می باشید باید به این فضا و محیط وب و اینترنت وارد شوید و وب سایت خود را راه اندازی نمایید تا رقیبان شما گوی سبقت را از شما نربایند!

بهترین طراحی سایت بازرگانی چه امکاناتی باید داشته باشد؟

  • وب سایت چند زبانه

مهمترین اهداف یک شرکت بازرگانی از طراحی سایت، افزایش بازار داخلی و خارجی و ارتباط با مشتریان به صورت مجازی می باشد. بنابراین با توجه به ارتباطات شما با کشورهای مختلف می توانید وب سایت چند زبانه طراحی کنید و محصولات و خدمات را به مشتریان داخلی و خارجی از طریق وب سایت نمایش دهید.

  • مدیریت کالاها

حتما باید در وب سایت خود بخشی برای کالاها در نظر بگیرید، در این بخش باید کالاها را به صورت دسته بندی شده به همراه توضیحات و تصاویر هر کدام نمایش دهید.

  • مدیریت خدمات

در طراحی سایت بازرگانی، بخشی را برای معرفی خدمات خود اختصاص دهید. معمولا بهترین جا برای نمایش خدمات صفحه اول وب سایت می باشد.

  • نمایش پروژه ها

در طراحی سایت بازرگانی می بایست بخشی برای نمایش پروژه های انجام شده و در حال انجام وجود داشته باشد.

  • ارتباط با مشتریان به صورت مجازی

برای ارتباط با مشتریان از طریق وب سایت می بایست راهی را در وب سایت برای کاربرانتان قرار دهید تا در مواقع مورد نیاز بتوانند با شما ارتباط داشته باشند. یکی از این راه ها قرار دادن فرم تماس در وب سایت می باشد.

  • امکان ثبت سفارش

بهتر است برای ارائه خدمات کامل تر، فرمی جهت دریافت سفارش از مشتریان و کاربران در سایت قرار دهید.

  •  معرفی نمایندگی های فروش

چنانچه برای کسب و کار خود نمایندگی های فروش مختلفی دارید می توانید لیست آن ها را به همراه مشخصات کامل هر کدام در وب سایت قرار دهید.

  • نمایش رزومه، افتخارات، گواهینامه ها

هر وب سایتی باید بخشی برای معرفی کسب و کار خود و نمایش رزومه ها و افتخارات، برای جلب اعتماد مشتریان جدید داشته باشد.

به دلیل گسترده بودن امکانات سایت ساز پرسینا، معرفی تمام امکانات در این صفحه امکان پذیر نیست.

طراحی و گرافیک یک وب سایت بازرگانی چگونه باید باشد؟

شرکت های بازرگانی از طریق جذب مشتری های جدید و واردات و صادرات کالاهای خود کسب درآمد می کنند و این نوع سایت ها به دلیل بین المللی بودن، از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و دقت و توجه بیشتری نیاز دارد. بنابراین طراحی یک سایت بازرگانی باید اصولی و دقیقا طبق نیازها و امکانات مورد نیاز شرکت باشد تا شرکت بتواند از طریق بازاریابی اینترنتی مشتریان و بازدید کنندگان بیشتری جذب نموده و به اهداف خود نزدیک تر شود.

بیشترین آمار دسترسی به اینترنت مربوط به گوشی موبایل می باشد، بنابراین وب سایت شما باید برای موبایل، تبلت و هر دستگاه دیگری بهینه شود. طراحی ریسپانسیو موجب می شود وب سایت شما در هر سایز مانیتور به صورت استاندارد نمایش داده شود.

همچنین وب سایت شرکت های بازرگانی باید دارای ظاهری منظم و مرتب بوده و دیسیپلین کاری یک شرکت بازرگانی حفظ شود و کلیه ی صفحات دارای سرعت بارگذاری بالا بوده تا مدیران سایر شرکت های بازرگانی و شرکت های مرتبط از باز کردن وب سایت منصرف نشوند.

شرکت پرسینا با توجه به نیاز شما و آنالیز دقیق فعالیت شما، با بهره گیری از تجارب و دانش چندین ساله در زمینه ی طراحی سایت به شما اطمینان می دهد که طراحی سایت بازرگانی شما را با بالاترین کیفیت از لحاظ فنی و گرافیکی پیاده سازی می کند.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

[ctacms][ctawebdesign]