صاحبان سالن های زیبایی اکثر تبلیغات خود را در قالب برگه های تبلیغاتی و کاتالوگ ها انجام می دهند و این در حالیست که بسیاری از افراد حتی نیم نگاهی هم به کاتالوگ ها نمی اندازند!

طراحی سایت بستری را فراهم می کند تا مدیران سالن های آرایشی از رقبای خود پیشی گرفته و با راه اندازی وب سایت کاملاً اختصاصی که یک تبلیغ همیشگی و کم هزینه است به کسب و کار خود رونق بخشیده و همیشه به روز باشند.

طراحی سایت آرایشگاه و سالن زیبایی چگونه باید باشد؟

  • گرافیک و طراحی زیبا

مهمترین نکته ای که در طراحی سایت سالن آرایشی و زیبایی باید مورد توجه قرار گیرد اصول زیبایی شناسی استفاده از رنگ های متناسب و زیبا و همچنین ظاهری شیک و خیره کننده می باشد چرا که مخاطبان این سایت ها معمولا بانوان خوش سلیقه و زیبا پسند هستند و از نظر آنها ظاهر سایت یکی از فاکتورهای مهم به شمار می آید.

  • نمایش نمونه کارها با کیفیت بالا

تصاویر و اطلاعات سایت شما و نحوه ی نمایش آنها بسیار مهم است. تصاویر درج شده در سایت باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند تا بتوانند توجه کاربران را به خود جلب نمایند. بنابراین شما می توانید قسمتی از سایت را به نمونه کارهای خود اختصاص داده و آنها را دسته بندی نمایید و جدیدترین نمونه کارهای خود را در آن قرار دهید تا کاربران بتوانند از نمونه کارهای شما به صورت آنلاین دیدن نمایند و پس از تأیید، قرار حضوری را با شما هماهنگ نمایند.

  • سیستم رزرو وقت آنلاین

شما می توانید سیستم رزرو وقت آنلاین را برای وب سایت خود تعبیه نمایید تا مشتریان در هر مکان و به صورت 24 ساعته توسط کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود به گرفتن وقت از شما اقدام نمایند و حتی بیعانه را نیز به صورت آنلاین به حساب شما واریز نمایند.

  • بخش مقالات

شما می توانید اخبار و مقالات مرتبط را نیز برای جذب کاربران بیشتری در وب سایت خود نشر دهید. این کار موجب بالا رفتن ترافیک وب سایت شما خواهد شد.

  • بخش فیلم های آموزشی

فیلم های آموزش آرایشگری یکی از مواردی است که معمولا مورد استقبال بانوان زیادی است، مطمئنا قرار دادن مستمر فیلم های آموزشی موجب افزایش بازدید کاربران بیشتری از وب سایت شما خواهد شد.

  • اعلام جشنواره یا تخفیف های ویژه

معمولا بسیاری از آرایشگران در زمان های خاصی از سال جشنواره یا تخفیف های ویژه ای برای مشتریان خود در نظر می گیرند، از طریق وب سایت تان می توانید این برنامه ها را برای کاربران دیگر نیز اطلاع رسانی کنید.

و هر امکان دیگری که برای وب سایتتان نیاز داشته باشید سایت ساز پرسینا برای شما فراهم می کند.

فعال کردن فروشگاه اینترنتی وب سایت آرایشگاه و سالن زیبایی

طراحی سایت آرایشگاه و سالن زیبایی

چنانچه شما در سالن زیباییتان محصولاتی برای ارائه و فروش به مشتریان خود دارید می توانید فروش اینترنتی محصولاتتان را در وب سایتتان نیز داشته باشید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی علاوه بر جنبه درآمدزایی، وب سایت شما را به عنوان یک وب سایت جامع و کامل در بین رقبا مطرح می کند.

طراحی سایت برای یک حرفه علاوه بر اعتبار بخشیدن به کار، این امکان را به شما می دهد هر زمان در دسترس باشید و بیشتر دیده شوید. افرادی که به دنبال یک سالن آرایشی معتبر در اینترنت هستند می توانند با مشاهده ی نمونه کارها و سابقه تان به مشتریان دائمی شما تبدیل شوند.

با استفاده از امکانات فروشگاه ساز پرسینا می توانید امکانات فروشگاهی مورد نیازتان را در وب سایت خود فعال کنید.

[ctashop]

طراحی ریسپانسیو را فراموش نکنید

با توجه به افزایش دسترسی به اینترنتی از طریق گوشی های همراه طراحی ریسپانسیو یکی از ضروریت های طراحی سایت می باشد.

برای آشنایی بیشتر با طراحی ریسپانسیو اینجـا کلیک کنید.

طراحان پرسینا با داشن و تجربه 10 ساله خود به شما کمک خواهند کرد تا با راه اندازی یک سایت حرفه ای سالن زیبایی و آرایشی بتوانید توانایی های خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهید.

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

[ctaWebDesign]

[CtaCms]