طراحی سایت معماری

کم هزینه ترین راه تبلیغات برای شرکت های ساختمانی و معماری، طراحی سایت معماری و ساختمانی می باشد. طراحی سایت معماری و ساختمانی به طوری انجام می شود تا شرکت مربوطه بتواند کلیه پروژه های انجام شده در حال اجرا، خبرهایی از شرکت و اطلاعات تماس و... را برای بازدیدکنندگان خود در معرض نمایش بگذارد. شرکت های ساخت و ساز ساختمانی با طراحی سایت معماری و ساختمانی دیگر هیچ نوع محدودیت زمانی و مکانی برای ارائه کارهای خود ندارند.

وب سایت های معماری دارای چه امکاناتی هستند؟

  • نمایش رزومه، سابقه کاری و افتخارات

در بخشی از سایت می توانید سوابق کاری، افتخارات و فعالیت هایی را که در این زمینه انجام داده اید را به نمایش بگذارید تا کاربرانتان نیز بیشتر با شما آشنا شوند.

  • مدیریت خدمات

با داشتن این امکان می توانید خدمات خود را در وب سایتتان نیز به صورت منظم و دسته بندی شده به همراه توضیحات وارد کنید. همچنین شما می توانید در هر زمان خدمات خود را تغییر داده، یا خدمات جدیدتر به وب سایتتان اضافه کنید.

  • مدیریت پروژه ها

برای جلب اعتماد بیشتر کاربران، شما می توانید پروژه های اجرا شده یا در حال اجرا را به همراه توضیحات و تصاویر آن ها، در وب سایتتان وارد کنید تا کاربران با کیفیت و سبک کاری شما بیشتر آشنا شوند.

  • مدیریت تماس ها

برای ارتباط کاربران با شما، می بایست راه های ارتباطی دروب سایت شما وجود داشته باشد. یک از این راه ها قرار دادن فرم تماس در وب سایت می باشد.

  • پنل پیامکی

پرسینا برای مشتریان طراحی سایت خود یک پنل پیامکی به همراه 200 پیامک رایگان ارائه می دهد. با استفاده از پنل پیامکی علاوه بر ارسال پیامک های تبلیغاتی برای مشتریانتان، می توانید از تماس هایی که در وب سایتتان ثبت می شود از طریق پیامک مطلع شوید.

  • مدیریت اخبار، مقالات

قرار دادن مقالات، مطالب و یا اخبار های بروز در وب سایت می تواند موجب جذب کاربران و افزایش ترافیک وب سایت باشد. برای نوشتن مطالب و مقالات در وب سایت، می بایست با اصول تولید محتوای هدفمند آشنایی داشته باشید.

  • طراحی ریسپانسیو

این روزها طراحی ریسپانسیو یکی از ضروریت طراحی سایت می باشد. زیرا آمار استفاده از اینترنت از طریق گوشی های موبایل بسیار بیشتر از سایر دستگاه ها می باشد. بنابرین نمایش درست و استاندارد صفحات وب سایت در هر سایز از نمایشگرها اهمیت بسیاری دارد.

  • مشاوره آنلاین

در صورت تمایل شما می توانید بخشی را جهت مشاوره آنلاین با کاربرانتان قرار هید و به صورت آنلاین با آنان در ارتباط باشید.

در صورتی که شما محصولاتی برای ارائه به مشتریانتان دارید، می توانید با استفاده از فروشگاه ساز پرسینا امکانات فروشگاهی مورد نیاز خود را نیز در وب سایتتان فعال کنید. امکاناتی مانند دریافت سفارش، سبد خرید، درگاه پرداخت اینترنتی و ...

 

[CtaShop]

اهداف طراحی سایت معماری و ساختمانی

بدون شک مهم ترین هدف از طراحی سایت ورود به دنیای مجازی و کسب و کار اینترنتی و در نتیجه کسب در آمد بیشتر می باشد. این هدف هم برای طراحی سایت معماری و ساختمانی صادق است، معولا بیشتر شرکت های ساختمانی و معماری از طراحی سایت برای خود، هدف هایی که شامل نمایش محصولات، پروژه های شرکت، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی و بالا بردن فروش تجهیزات و هم چنین گرفتن پروژه های جدید است را دنبال می کنند.

شرکت پرسینا با داشتن تجربه ی کافی در زمینه طراحی انواع وب سایت های ساختمانی و معماری و با بهره گیری از روش های استاندارد و به روز دنیا در طراحی سایت به پشتوانه تیم متخصص خود، می تواند شما را در راه رسیدن به اهداف خود یاری رساند و برای شما سایت ساختمانی و معماری مطابق با نیاز و سلیقه ی تان طراحی کند.

جهت مشاهده امکانات و تعرفه های طراحی سایت به صفحه قیمت در وب سایت پرسینا مراجعه فرمایید.

جهت مشاوره رایگان در رابطه با طراحی و راه اندازی وب سایت خود با مشاران ما تماس بگیرید.

[ctaCms]

[ctaWebDesign]