این روزها طراحی سایت تایپ و ترجمه مشتریان زیادی پیدا کرده است. مترجمان، اساتید و حتی دانشجویان رشته های مترجمی با طراحی یک سایت ترجمه به راحتی و با هزینه بسیار پایین می توانند کسب در آمد کنند. با راه اندازی سایت های تایپ و ترجمه به راحتی می توانید سفارشات تایپ و ترجمه را به صورت آنلاین دریافت کنید و انجام هر گونه پروژه می تواند به صورت غیرحضوری و دوطرفه بین کارفرما و مجری باشد.

روال کار سایت تایپ و ترجمه به چه صورت است؟

طراحی سایت تایپ و ترجمه

روال کار و گرفتن سفارش از طریق سایت ترجمه به این صورت است که مشتری ابتدا سفارش ترجمه خود را در قالب یک فایل در سایت ثبت می کند و مدیر سایت (مترجم یا تایپیست) سفارش را مشاهده و بررسی و برآورد هزینه ی ترجمه را از طریق پنل به مشتری اعلام می کند. مشتری نیز در صورت موافقت مبلغ پیش پرداخت را بصورت آنلاین واریز می کند و مترجم شروع به انجام سفارش می نماید و پس از اتمام کار آن را در پنل مربوط ثبت می کند. فایل ترجمه شده پس از پرداخت کامل وجه توسط مشتری قابل دانلود خواهد بود.

وب سایت تایپ و ترجمه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

نکته قابل توجه این است که در طراحی سایت های ترجمه مراحل ثبت سفارش باید مشخص و قابل فهم باشد تا کاربر بتواند در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را در سایت ثبت نماید.

ارائه لیست قیمت، عضو گیری از مشتریان و مترجمین و تایپیست های حرفه ای، پرداخت آنلاین، سامانه تیکتینگ برای ارتباط مشتری و مترجم، امکان شارژ حساب برای مشتریان و ... امکاناتی هستند که یک سایت تایپ و ترجمه می تواند داشته باشد.

طراحی سایت ترجمه اگر با هدف معرفی خدمات خود در بازار و قرار گرفتن در رتبه های بالای موتور جستجو بهینه سازی شده باشد مشتریان زیادی را جذب خواهد کرد.

پرسینا این اطمینان را به شما می دهد تا با هزینه ای مناسب یک سایت حرفه ای و بهینه سازی شده و مطابق با سلیقه خودتان برای شما طراحی و پیاده سازی کند.

برای مشاوره و دریافت طلاعات بیشتر در این زمینه لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

[ctawebdesign][ctacms]