طراحی سایت آژانس مسافرتی

در دنیای امروز، افراد به علت مشغله زیاد نمی توانند برای هر کاری زمان و انرژی زیادی صرف کنند بنابراین همه به دنبال راهی آسان و مطمئن جهت رفع یكسری از نیازهای خود هستند. در این راستا آژانس های مسافرتی نیز پا به عرصه ی وب سایت ها گذاشته اند تا بتوانند حداكثر اطلاعات را در حداقل زمان به بازدیدكنندگان خود ارائه دهند و هر آژانس مسافرتی در تلاش است كه با طراحی سایت مفید و كارآمد، گوی سبقت را از دیگر رقبای خود برباید.

افرادی که تصمیم به سفر دارند، می خواهند با صرف کمترین زمان ممکن و به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود در زمینه ی سفر کردن، رزرو بلیط و هتل، اطلاع از تورهای گردشگری و ... دست یابند با توجه به این موضوع طراحی سایت اختصاصی برای آژانس های مسافرتی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

بهترین سایت آژانس مسافرتی چه ویژگی هایی باید داشته باشید؟

برای آنکه وب سایت آژانس گردشگری جامع و کامل داشته باشید بهتر است موارد زیر را در وب سایت خود داشته باشید:

  • خدمات نمایش، خرید و رزرو بلیط

کاربران باید به سادگی به لیست بلیط ها، تورها و هتل ها دسترسی پیدا کنند و پس از انتخاب گزینه های مورد نظرشان بتوانند به راحتی رزرو و خریداری نمایند.

  • معرفی مکان ها، هتل ها و نقاط دیدنی به همراه تصاویر و توضیحاتشان

در سایت بخشی را برای معرفی مکان ها، هتل ها و نقاط دیدنی اختصاص دهید تا کاربران، با جاذبه های شهرها و مکان هایی که قصد مسافرت به آنجا را دارند آشنا شوند. از این طریق بازدید کننده بیشتری به سایت خود جذب خواهد شد. هر چه اطلاعات مربوط به نقاط دیدنی و گردشگری در سایت کامل تر باشد کاربران بیشتری از طریق موتورهای جستجو به سایت شما خواهند رسید.

  • امکان عضویت در سیستم

در صورتی که وب سایتی دارای سیستم فروش اینترنتی می باشد بهتر است سیستم عضویت در سایت در نظر گرفته شود یعنی کاربران بتوانند در سایت ثبت نام کرده و خرید خود را انجام دهند. در این صورت کاربران می توانند از طریق پنل کاربری خود از وضعیت خریدها و پرداخت های خود مطلع گردند.

  • خبرنامه

با استفاده از سیستم خبرنامه، می توانید اطلاعیه های مهم مانند نمایش برنامه های هر تور، جشنواره ها، تخفیف های فصلی و اطلاعیه های تورهای لحظه آخری و ... را برای مشتریان خود ارسال نمایید.

  • بخش اخبار و مقالات در سایت

یکی دیگر از بخش هایی که می تواند به جذب مشتری بیشتر کمک نماید، بخش مقالات می باشد، در این قسمت شما می توانید با قرار دادن مطالب جالب و آموزنده و اطلاعاتی در مورد سفر و گردش و ... رتبه بیشتری در موتورهای جستجو کسب کرده و بدین ترتیب افراد بیشتری از وب سایت شما بازدید می کنند.

چنانچه در فصل یا روزهایی از سال تخفیف ویژه و یا جشنواره هایی نیز برگزار می کنید می توانید در بخش اخبار و اطلاعیه های سایت به کاربران و مشتریان خود اطلاع رسانی نمایید.

  • نمایش آب و هوای هر کشور

نمایش آب و هوا در وب سایت آژانس مسافرتی یک ابزار کاربردی برای کاربران است تا کابران به هنگام انتخاب مقصد مورد نظرشان، برای چک کردن آب و هوا به وب سایت دیگری مراجعه نکنند.

  • طراحی ریسپانسیو (واکنش گرا)

طراحی ریسپانسیو وب سایت شما را برای ابعاد مختلف و متعارف گوشی های همراه و تبلت ها هماهنگ می کند و شما با تغییر سایز صفحه شاهد خواهید بود که فونت ها و لینک ها کاملا در سایز مناسب خودشان قرار دارند. با توجه به افزایش استفاده از گوشی های همراه برای دسترسی به اینترنت، طراحی ریسپانسیو یکی از عوامل بالا رفتن رتبه وب سایت در موتورهای جستجو محسوب می شود.

  • گرافیک زیبا و منحصر به فرد

اولین موردی که به هنگام ورود کاربران به یک وب سایت اهمیت پیدا می کند ظاهر، گرافیک و رنگبندی المان های یک وب سایت می باشد. طراحان پرسینا مطابق با سلیقه شما و با در نظر گرفتن اصول روانشناسی رنگ ها برای هر صنف، بهترین وب سایت ها را از لحاظ فنی و گرافیکی برایتان پیاده سازی خواهند کرد.

به دلیل گسترده بودن امکانات سایت ساز و فروشگاه ساز پرسینا، تنها چند مورد که برای طراحی وب سایت مسافرتی اهمیت بیشتری دارد ذکر شده است، شما می توانید برای مشاهده تمام امکانات به همراه تعرفه های به صفحه قیمت در وب سایت پرسینا مراجعه کنید.

لطفا بعد از انتخاب امکانات مورد نیاز خود جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

[ctacms][ctawebdesign]