همانطور که می دانید، در دنیای امروز اینترنت و تکنولوژی هر لحظه در حال توسعه و پیشرفت است و هر روز امکانات و کاربردهای آن در زندگی روزمره افزایش می‌یابد، یکی از این کاربردهایی که اخیرا بسیار رایج شده است طراحی فروشگاه فایل می‌باشد.

احتمالا اکنون به این فکر می کنید که طراحی فروشگاه فایل نیاز به بودجه ای بالا و پرداخت هزینه فراوانی دارد، اما خوشبختانه اینطور نیست و ما اطمینان می دهیم که شما می توانید با صرف هزینه بسیار پایین و مناسب، صاحب فروشگاه فایل اختصاصی خود که طراحی بسیار شیک و کاربر پسند نیز دارد، بشوید.

طراحی یک فروشگاه فایل با محتوای مفید و کاربردی برای کاربران اینترنتی، می تواند یک منبع درآمد بسیار خوب برایتان باشد.

روال کار فروشگاه فایل به چه صورت است؟

طراحی سایت فروشگاه فایل

روال کار فروشگاه فایل به این صورت است که، شما فایل های خود را در قالب نوشته یا مقاله، فیلم و صوت و یا هر فرمت دیگر به صورت دسته بندی شده، بر روی سایت خود بارگذاری می نمایید و کاربران از طریق جستجوی فایل مورد نظرشان در موتورهای جستجو به فروشگاه شما می رسند و می توانند خلاصه و چکیده فایل را بررسی نمایند و چنانچه مورد پسندشان واقع شد، می بایست مبلغ را از طریق درگاه پرداخت آنلاین پرداخت کنند تا بلافاصله لینک دانلود فایل برای آن کاربر فعال شود. بدین ترتیب افراد می توانند در هر زمانی از شبانه روز و در هر کجای دنیا وارد فروشگاه شما شده و به راحتی به هر آنچه که می خواهند در مورد آن اطلاعاتی داشته باشند، مانند موسیقی، نرم افزار و یا حتی کتاب دلخواه خود دست یافته و دانلود نمایند.

فروشگاه فایل چه امکاناتی دارد؟

هر امکانی که بتواند به پیشرفت فروشگاه اینترنتی شما کمک کند، فروشگاه ساز پرسینا در اختیارتان قرار می دهد.

برخی از امکاناتی که یک فروشگاه اینترنتی فایل عبارتند از:

  • ثبت نام کاربران
  • درگاه پرداخت الکترونیکی
  • دریافت سفارش
  • کوپن تخفیف
  • تخفیف ویژه
  • دسته بندی محصولات (فایل ها)
  • سامانه ارسال پیامک
  • بخش اخبار و مقالات

برای مشاهده تمام امکانات و تعرفه های فروشگاه ساز پرسینا اینجـا کلیک کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی چگونه باید باشد؟

1. طراحی ریسپانسیو را فرامو ش نکنید

امروزه بیشترین آمار دسترسی به اینترنت از طریق گوشی های موبایل می باشد، طراحی ریسپانسیو وب سایت موجب می شود وب سایت در هر اندازه از صفحه نمایش به صورت استاندارد نمایش داده شود.

2. دسترسی آسان برای کاربرانتان فراهم کنید

کاربران و مشتریان باید بتوانند به راحتی در فروشگاه اینترنتی شما دسته بندی فایل ها را مشاهده کرده و فایل مورد نظر را خریداری نمایند. به هیچ عنوان کاربران نباید در یک فروشگاه انترنتی دچار سردرگمی شوند.

3. طراحی و گرافیک منحصر به فرد داشته باشید

به هنگام ورود کاربر به سایت، طراحی و گرافیک اولین موردی است که موجب جذب و ماندگاری کاربران می شود. طراحان پرسینا بر اساس اصول روانشناسی رنگ ها و با توجه به صنف کاری شما و همچنین مطابق با سلیقه خودتان بهترین وب سایت ها را برای شما طراحی می کند.

پرسینا با توجه به دانش طراحی و برنامه نویسی چندین ساله خود، مخصوصا در حوزه طراحی سایت های فروش فایل، به طور کامل با تمام نیازمندی های یک فروشگاه فایل آشنا بوده و می تواند بهترین فروشگاه فروش فایل را با توجه به نیاز هایتان به صورت اختصاصی برای شما طراحی و پیاده سازی کند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

[ctashop][ctashopdesign]