امروزه بسیاری از مبادلات به صورت اینترنتی انجام می شود و در این مبادلات محدودیت مکانی و زمانی وجود ندارد. بنابراین در حال حاضر مناسب ترین راه برای فروش و رشد کسب و کار، طراحی و پیاده سازی یک وب سایت در زمینه کاری خودتان می باشد. از طریق فضای مجازی می توانید روز به روز مشتری های خود را افزایش دهید، کاری که هنوز بسیاری از صرافی ها و  رقبایتان به آن اقدام ننموده اند.

وب سایت صرافی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

طراحی سایت صرافی

وب سایت صرافی باید طراحی منحصر به فردی داشته باشد. چرا که کاربران باید مدت زمان زیادی را در وب سایت شما سپری نمایند و احساس خستگی ننمایند.

نمایش تصاویر ارزهای رایج کشورها به همراه نوسان قیمتی آن همراه با نمودارها و همچنین تجزیه و تحلیل های موجود در بازار ایران می تواند از جذاب ترین بخش های موجود در وب سایت شما باشد.

در وب سایت صرافی، قیمت ها و بخش های مختلف وب سایت باید برای کاربران دسترسی آسان داشته باشد تا کاربران در وب سایت شما دچار سردرگمی نشوند.

با قرار دادن آدرس و شماره های تماس و همچنین شماره حساب های خود در وب سایت می توانید دسترسی و تماس را برای کاربرانتان آسانتر نمایید.

چه خدماتی را می توانید در وب سایت صرافی ارائه دهید؟

  • فروش ارز
  • انتقال ارز به صورت آنلاین
  • نمایش قیمت های به روز ارز
  • ایجاد پنل و اعتبار کاربری برای مشتریان
  • فروش آنلاین سکه
  • نشر اخبار در رابطه با مبادلات ارزی 

و موارد دیگری که شما می توانید بسته به نیاز خود آنها را انتخاب نمایید.

در حال حاضر، سایت های مختلفی در شبکه ی جهانی اینترنت وجود دارد که با طراحی سایت حرفه ای و ورود به دنیای مجازی توانسته اند مشتریان خود را افزایش داده و کسب وکار خود را گسترش و موفقیت حرفه خود را چندین برابر نمایند.

شاید سوالات زیادی در مورد نحوه ی طراحی و راه اندازی سایت برای شما به وجود آمده باشد بنایراین شما می توانید همین الان با ما تماس بگیرید تا مشاورین پرسینا که متخصص در این زمینه می باشند شما را راهنمایی نمایند.

همچنین شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه و امکانات طراحی سایت به صفحه قیمت در وب سایت پرسینا مراجعه فرمایید.

[ctawebdesign][ctacms]