با گسترش استفاده از اینترنت و جایگزین شدن آن به جای روش های سنتی و قدیمی، مفاهیمی مانند طراحی وب سایت و ساخت سایت در بین همه افراد، کم و بیش شناخته شده و قابل لمس و درک است. تاثیر وب بر زندگی روزمره ی همه ما آدم ها غیر قابل انکار است و اگر اغراق نکرده باشیم، این تاثیر گذاری روی کودکان به مراتب بیشتر است.

چه خدماتی را می توان در طراحی سایت کودکان ارائه داد؟

با راه اندازی طراحی سایت کودکان، مهدکودک ها می توانند رابطه ی خود را با والدینی که فرزندان خود را در آن مهد کودک گذاشتند افزایش دهند و با آنها یک رابطه دو طرفه ی صمیمانه و بدون حضور فیزیکی ایجاد کنند.

همچنین از طریق طراحی سایت مهدکودک امکانات مختلفی در اختیار والدین کودکان قرارخواهد گرفت برای مثال والدین می توانند از برنامه های آموزشی مهدکودک برای فرزندانشان، عملکرد آنها، اخبار مهدکودک، پیشرفت و استعدادهای فرزندان خود اطلاعات لازم را بدست آورده و اطمینان حاصل کنند.

طراحی سایت کودکان

مهدکودک ها، کودکستان ها و مراکز پیش دبستانی با طراحی بهترین وب سایت به راحتی می توانند اطلاعات جامعی را به همراه عکس و ویدیو و تصاویر مختلف در اختیار والدین قرار داده و آنها را روزانه در جریان کارهای مهد قرار بدهند، همچنین با داشتن یک وب سایت عالی، والدین کودکان به صورت آنلاین می توانند کودکان و فرزندان خود را ثبت نام کنند و با انواع امکانات موجود و ویژه در مرکز آموزشی مورد نظر آشنا شوند.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی در وب سایت کودکان

علاوه بر ارائه تمام خدمات ذکر شده، شما می توانید بخشی با عنوان فروشگاه اینترنتی نیز در وب سایتتان داشته باشید و مواردی مانند فایل های آموزشی مربوط به کودکان، ابزارهای آموزشی مورد استفاده در آموزش، کتاب های آموزشی و... را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

[CtaShop]

[CtaShopDesign]

طراحی سایت کودکان چگونه باید باشد؟

سایت هایی که مختص کودکان طراحی می شوند باید به شکلی خاص تر و متفاوت تر از دیگر سایت ها باشند و بسته به رده سنی و جنسیت مخاطب از رنگ ها، سمبل ها و ساختارهای متناسب استفاده کنند تا وب سایتی اختصاصاً برای کودکان طراحی کنند. این گونه سایت ها باید جذاب و پر از تصاویر زیبا و رنگارنگ باشند تا نظر کودکان را به خودشان جلب کنند. طراحان پرسینا مطابق سلیقه شما و با در نظر گرفتن اصول روانشناسی رنگ ها بهترین وب سایت ها را از لحاظ فنی و گرافیکی به شما تحویل خواهند داد.

افرادی که با دنیای اینترنت سر و کار دارند کم و بیش مطالبی را در مورد آن می دانند، آنها این موضوع را خیلی خوب می دانند که طراحی وب سایت خوب مانند ویترینی است که به وسیله آن می توانند محصولات و خدمات خود را به نمایش همگان بگذارند و از این راه، خود را به مخاطبان و مشتریان بالقوه خود معرفی کنند و در نهایت خدمات و محصولات خود را به فروش برسانند.

اگر در طراحی وب سایت برای کودکان، اصول کامل طراحی سایت و استانداردهای کلی آن رعایت شود، این سایت برای کودکان بسیار جذاب بوده و این انتظار می رود که این وب سایت حرفه ای تا حد زیادی مورد پسند کودکان واقع شود و آنها بتوانند از آموزش ها و مفاهیم موجود در سایت، بهترین استفاده را ببرند و یا اگر سایت مورد بحث ماهیتی فروشگاهی دارد، کالاهای موجود در سایت را بررسی و سپس خریداری نمایند.

برای طراحی سایت کودکان چه باید کرد؟

برای طراحی یک وب سایت ابتدا باید هدف خود را از طراحی سایت مشخص کرده و بر اساس آن هدف امکاناتی را که می خواهید در وب سایتتان داشته باشید انتخاب کنید. همین حالا به صفحه قیمت در وب سایت پرسینا مراجعه کرده و امکانات و تعرفه ها را مشاهده کنید. سپس جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بهتر است دیگر روش های سنتی را کنار بگذارید و برای شناساندن مهدکودک خود به دیگران از طراحی سایت استفاده کنید .

[CtaCms]

[CtaWebDesign]