طراحی سایت آتلیه و عکاسی

افزایش ورود کاربران به دنیای اینترنت باعث درگیر شدن تمامی اصناف با دنیای فناوری شده و مشاغل مختلف برای رونق کسب و کار خود سعی در طراحی سایت مرتبط با شغل خود کرده اند و حرفه و هنر عکاسی نیز از این قاعده مستثنی نیست، به جرات می توان گفت طراحی سایت آتلیه و عکاسی  به یکی از الزامات این رشته مبدل شده است.

در طراحی سایت آتلیه و عکاسی چه امکاناتی می توانید داشته باشید؟

  • نمایش نمونه کارها به صورت دسته بندی شده

شما می‌توانید یک گالری کامل از نمونه کارها ایجاد کرده و کارهایی که تا کنون انجام داده‌اید را دسته بندی کنید، از میکس و مونتاژها گرفته تا عکس‌ها، برای مثال نمونه کارهای عروسی، تولد، نامزدی، اسپورت و ... این دسته بندی ها باعث می شود کاربران و مشتریانتان به راحتی در سایت شما به هدف خود برسند.

  • امکان دریافت سفارش به صورت اینترنتی

از دیگر امکاناتی که می‌توانید در وب سایت به مشتریانتان ارائه کنید، ثبت سفارش‌ است تا مشتریان از طریق سایت بتوانند به راحتی سفارشات خود را ثبت نموده و یا حتی مبلغ پیش پرداخت را هم از طریق درگاه پرداخت اینترنتی، پرداخت کنند.

  • قرار دادن بخش اخبار یا مطالب آموزشی مرتبط با عکاسی

با قرار دادن مطالب آموزشی و جالب در بخش مقالات وب سایت می توانید کاربران بیشتری را جذب نموده و رتبه سایت خود را بالا ببرید.

  • قرار دادن فرم تماس جهت ارتباط کاربران با شما

با قرار دادن فرم تماس در وب سایتتان به کابرانتان این امکان را بدهید تا بتوانند در صورت نیاز با شما از طریق وب سایت ارتباط داشته باشند.

  • گرافیک و طراحی منحصر به فرد

وب سایت آتلیه و عکاسی، یک سایت هنری محسوب می شود، بنابراین ظاهر یک وب سایت هنری باید چشم نواز باشد، مخصوصاً برای اصنافی که وب سایتشان نشانگر سلیقه و ماهیت کارشان است. نمایش عکس ها و امکانات وب سایت باید در قالبی شکیل و گیرا مرتبط با نوع حرفه ی عکاسی باشد. استفاده از افکت ها و ریزکاری ها در طراحی سایت آتلیه و عکاسی و نمایش رنگ ها و طیف های رنگی زیبا از مشخصه هایی است که در سایت تخصصی عکاسی و طراحی سایت عکاسی و آتلیه برای عکاسان باید سرلوحه ی کار قرار داد.

علاوه بر موارد مطرح شده، شما می توانید بر اساس نیازمندی های خود، امکانات دیگری مثل ثبت نام کاربران، امکان پخش صوت و فیلم، مدیریت تبلیغات و ... را به امکانات وب سایت خود اضافه کنید.

برای مشاهده امکانات و تعرفه های طراحی سایت پرسینا، لطفا به صفحه قیمت مراجعه فرمایید.

وب سایت خود را به صورت ریسپانسیو طراحی کنید

تاثیر و توان اینترنت دیگر بر هیچ کسی پوشیده نیست، هنگامی که یک هنرمند در گوشه ای از جهان اثری را خلق می کند، آن اثر تا چند هفته یا چند ماه در کل دنیا میلیون ها بار دیده می شود و حتی در رابطه با آن نظر هم داده می شود، این در حالیست که بدون وجود اینترنت این اتفاق غیر ممکن است.

همانطور که می دانید، این روزها بیشتر افراد با استفاده از موبایل و از طریق موتورهای جستجو دنبال عکاسی‌ها و آتلیه‌ها می‌گردند و می‌خواهند از طریق وب سایت نمونه کارهایتان را ببینند و وقت ملاقات تعیین کنند. طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا موجب می شود وب سایت شما در گوشی، تبلت یا هر دستگاه دیگری به صورت استاندارد نمایش داده شود و چیدمان المان های وب سایت بهم نریزد. 

پرسینا با داشتن سال ها تجربه در زمینه طراحی وب سایت های موفق، می تواند گامی موثر در طراحی یک سایت حرفه ای برای صاحبان آتلیه و عکاسان باشد.

برای اطلاع از امکانات و تعرفه های طراحی سایت به صفحه قیمت مراجعه کرده و پلن موردنظر خودتان را انتخاب کنید، سپس برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

[ctawebdesign][ctacms]