سوالی که برای خیلی از افراد پیش می آید این است که هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

پاسخ ما به شما این است که برای دانستن هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی، ابتدا باید هدفتان را معلوم کنید، به طور مثال آیا می خواهید از سال اول راه اندازی فروشگاه اینترنتی فعالیت خود را به صورت حرفه ای شروع کنید؟ چه تعداد مشتری می خواهید داشته باشید؟ چقدر بودجه برای این کار در نظر گرفته اید؟ در سال اول چه میزان درآمد می خواهید کسب کنید؟

پس از تعیین هدف، می توانید راحت تر با جستجو در اینترنت، اطلاعات پلن های هزینه شرکت های مختلف و  کیفیت نمونه کارهای انجام شده را بررسی کنید و در پایان شرکتی برای راه اندازی فروشگاه خود انتخاب کنید. سعی کنید در انتخاب یک شرکت مناسب برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود، تنها به بحث هزینه توجه نکنید موارد بسیار مهم دیگری نیز هستند که در موفقیت فروشگاه اینترنتی شما بسیار موثرند از جمله:

1. محیط مدیریت آسان و کاربر پسند

2. امگان گسترش پذیری و قابلیت ارتقا

3. داشتن امکانات کامل و تخصصی

4. طراحی ریسپانسیو

5. استفاده از مبحث UI و UX

6. گرافیک جذاب

7. پشتیبانی و ...

کیفیت بالا و پشتیبانی دقیق و هزینه پایین سه فاکتور اساسی تیم طراحی سایت شرکت پرسینا است، پرسینا با بیش از 10 سال سابقه در زمینه طراحی اختصاصی توانایی راه اندازی فروشگاه های اینترنتی با کامل ترین امکانات فروش و در عین حال زیبا و خلاقانه را دارد. هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی پرسینا به صورت پلن بندی شده در اختیار شما قرار گرفته است، شما  می توانید با مراجعه به صفحه قیمت، پلن مورد نظر خودتان را براساس بودجه خود انتخاب نمایید.

برای اطلاع از هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی و مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

[CtaShop] [CtaShopDesign]