افراد بسیاری هستند که امروزه از طریق اینترنت و فروش آنلاین کسب درآمد می کنند، اما این کسب در آمد به عواملی مختلفی بستگی دارد، جلب اعتماد مشتریان یکی از فاکتورهای مهم موفقیت فروشگاه های اینترنتی می باشد. روز به روز رقابت در زمینه تجارت و کسب وکار اینترنتی در حال افزایش است و در نتیجه این رقابت افرادی می توانند درآمد بیشتری داشته و موفق تر باشند که استمرار، پشتکار و تلاش روزانه بیشتری داشته باشند. بنابراین قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود، اهداف خود را  مشخص کرده و در جهت اهداف خود قدم بردارید و حتما در مورد بازار رقابتی آن تحقیق کنید.

به طور کلی نمی توان میانگین درآمد یک فروشگاه اینترنتی را دقیقا تخمین زد، تعداد بسیاری سایت در کشور وجود دارد که میانگین درآمد چند صد میلیونی و چند ده میلیونی دارند و شاید شما هرگز نامی از آن ها را نشنیده باشید. سایت هایی که برخی از آنها توسط افراد مبتدی راه اندازی شده است و میانگین درآمدی بالایی دارند.

اگر چه طراحی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار اینترنتی دارای هزینه است اما این بازار از نظر زمان و مکان نامحدود بوده و 24 ساعته می توان از این فروشگاه ها خرید انجام داد و اگر شما بتوانید اعتماد مشتریان را جلب کرده و تمام موارد موفقیت فروشگاه اینترنتی رعایت نمایید می توانید فروشگاه خود را به موفقیت برسانید و به درآمد رویایی خود دست یابید...

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای و سایت خرید و فروش کالا و اجناس، از جمله تخصص های اصلی شرکت پرسینا است.

فروشگاه ساز پرسینا هم برای تیم های کوچک و هم برای شرکت های بزرگ مناسب است. فروشگاه ساز پرسینا توسط مهندسین ایرانی زبان پیشرفته ASP.Net MVC پیاده سازی شده است و این نرم افزار از پشبیبانی فنی و تخصصی شرکت پرسینا برخوردار است.

برای مشاوره رایگان جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

[CtaShop] [CtaShopDesign]