در این پست می خواهیم مراحل راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را بررسی کنیم:

در ابتدا بایستی بدانیم که فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی در واقع وب سایتی است که می توانید از آن به صورت اینترنتی خرید کنید. محصولات آن به صورت دیجیتال یا فیزیکی است که پس از کلیک روی تصویر محصول می توانید آن را انتخاب کرده و خریداری کنید.

مزایای خرید از فروشگاه های اینترنتی:

  • کاهش ترافیک و آلودگی
  • صرفه جویی در وقت، هزینه و انرژی
  • دسترسی آسان به توضیحات مربوط به محصول
  • امکان مقایسه محصولات
  • دسترسی 24 ساعته
  • جستجوی آسان

6 گام اصلی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی:

1.  انتخاب فروشگاه ساز مناسب:

فروشگاه ساز نرم افزاری است که می تواند فروشگاهی اینترنتی بسازد تا فروشندگان از طریق آن محصولات خود را به مشتریان عرضه نمایند.

 بزرگترین اشتباه مشتریان برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی، انتخاب فروشگاه ساز اشتباه است. فروشگاه ساز بنا بر نوع خدمات و محصول و ... متفاوت می باشد. فروشگاه ساز پرسینا نرم افزاری با 10 سال سابقه، می تواند فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات مورد نیاز شما را به صورت کاملا حرفه ای و بدون نقص برایتان فراهم کند.

2. راه اندازی فروشگاه:

پس از جستجو و انتخاب فروشگاه ساز مناسب، کار راه اندازی فروشگاه اینترنتی توسط شرکت طراحی سایت مورد نظر شما آغاز می گردد.

3. ثبت هاست و دامنه:

برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی ثبت هاست و دامنه ضروری است. پرسینا برای مشتریانی که طراحی فروشگاه اینترنتی آنها را انجام می دهد هاست و دامنه را به عنوان هدیه ثبت می کند.

4. داشتن نماد اعتماد الکترونیکی یا enamad:

تمامی فروشگاه های اینترنتی موظف به دریافت نماد الکترونیک هستند. زمانی که وب سایت شما نماد اعتماد داشته باشد مشتریان متوجه می شوند که وب سایت شما از طرف نهاد های دولتی اعتبار سنجی شده است.

5. داشتن گواهینامه ssl:

در صورت امکان برای امنیت اطلاعات فروشگاه اینترنتی خود گواهینامه ssl دریافت کنید. گواهینامه ssl امنیت ارتباطات بین کاربران و سایت شما را تضمین می کند.

6. اضافه کردن محصولات به فروشگاه اینترنتی:

این بخش از اهمیت زیادی برخوردار است و باید محصولات براساس جنس کالا، رنگ، قیمت و ... دسته بندی شود.

برای مطالعه مقاله مربوط به موفقیت رساندن فروشگاه اینترنتی اینجـــا کلیک کنید.

پرسینا همواره با بهره گیری از جدیدترین و مهم ترین فناوری ها پروژه های بزرگ و کوچک بسیاری را راه اندازی کرده است و اکنون به عنوان یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت شناخته شده است.

شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان در ارتباط با طراحی و راه اندازی وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

[CtaShop] [CtaShopDesign]