حتما شما هم تصمیم به طراحی فروشگاه اینترنتی گرفته اید و می خواهید بدانید مراحل ثبت فروشگاه اینترنتی چیست؟

ما بر اساس تجاربی که در طول این سال ها داشته ایم، سعی کرده ایم در این مقاله تمام سوالات شما را در این زمینه پاسخ دهیم.

1. اولین قدم برای طراحی فروشگاه اینترنتی چیست؟

مشخص کردن هدف: هدف خود را از طراحی فروشگاه اینترنتی مشخص کنید تا بتوانبد برنامه ریزی درست برای مدیریت آن داشته باشید.

2. بهترین شرکت طراحی سایت کدام است؟

برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت اینجا کلیک کنید.

3. هاست و دامنه را چگونه انتخاب کنم؟

برخی از شرکت های طراحی سایت خودشان هاست و دامنه شما را ثبت می کنند. بنابراین برای این موضوع نیاز است ابتدا شرکت طراحی سایت خود را انتخاب کنید و برای ثبت هاست و دامنه از آن ها مشاوره بگیرید.

4. هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

برای طراحی فروشگاه اینترنتی نمی توان مبلغ ثابت و مشخصی را اعلام کرد، زیرا بر اساس امکاناتی که شما می خواهید در وب سایتتان داشته باشید، این هزینه متغییر است. بنابراین هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی کاملا وابسته به هدف شما می باشد.

5. آیا فروشگاه اینترنتی نیاز به مجوز دارد؟

بله، شما می‌توانید با مراجعه به سایت enamad.ir مراحل دریافت نماد را آغاز کنید تا هرچه سریع‌تر آن را دریافت کنید. پس از ثبت‌نام می‌بایست به صورت محضری تعهدنامه‌ای را امضا کنید و برای نماد ارسال کنید.

اهمیت دریافت نماد آنجایی مشخص می‌شود که شما بخواهید درگاه مستقیم بانکی دریافت کنید؛ یکی از ملزومات دریافت درگاه پرداخت بانکی، داشتن نماد اعتماد است. البته تاثیر آن در ذهن کاربران هم قابل انکار نیست؛ می‌تواند به مشتریان شما اطمینان بدهد که شما قلابی یا Fake نیستید، آدرس و شماره تلفن تایید شده دارید و می‌تواند به شما اعتماد کند.

6. بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی چه باید کرد؟

بعد از طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی تان، تمرکز اصلی خود را برای ورود محتوا بگذارید. از محصولات خود عکس های با کیفیت بگیرید و به همراه توضیحات کامل در وب سایت وارد کنید.

نکات طلایی برای موفقیت فروشگاه اینترنتی را اینجا بخوانید.

پرسینا در طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارای سال ها تجربه است و از این رو با نیازها و دغدغه های شما به خوبی آشناست، بنابراین شما می توانید با خیال راحت به پرسینا اعتماد کنید.

همین حالا برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

[CtaShop] [CtaShopDesign]