1397/8/6

سئو: GTMetrix چیست و چگونه می توانید با استفاده از این ابزار سرعت وب سایت خود را بالا ببرید؟

سئو و بهینه سازی سایت

سرعت بارگذاری وب سایت یکی از فاکتورهای پر اهمیت در رتبه بندی وب سایت ها می باشد. در این مطلب می خواهیم ابزاری بسیار کاربردی برای تست سرعت بارگذاری وب سایت را به شما معرفی کنیم. 

ادامه مطلب
1397/8/6

آموزش وب مستر تولز

راهنما و آموزش

سئو کردن یک وب سایت و افزایش رتبه آن، نیاز به زمان و فعالیت مستمر بر روی سایت دارد. یکی از اولین قدم ها که بعد از طراحی و راه اندازی سایت می بایست انجام دهید، ثبت وب سایت خود در وب مستر تولز می باشد. در این مقاله نحوه ثبت وب سایت در وب مستر تولز توضیح داده شده است.

ادامه مطلب
1397/5/9

سئو: 8 نکته کلیدی در رتبه بندی وب سایت ها در موتورهای جستجو

سئو و بهینه سازی سایت

در این مقاله چندین مورد از مهمترین عوامل موثر در رتبه بندی سایت ها در موتورهای جستجو را به طور خلاصه بررسی کرده ایم. به طور کلی موتورهای جستجو به وب سایت هایی پاداش می دهند که کاربرپسند هستند، به این معنی که آنها قابلیت استفاده بالایی دارند و کاربران با آن سایت ها بیشتر در ارتباط هستند.

ادامه مطلب
1397/4/24

سئو: انتخاب نام دامنه و تاثیر آن بر سئوی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

انتخاب نام دامنه و ثبت آن، اولین مرحله برای طراحی سایت می باشد. بنابراین در این مقاله سعی داریم تمام موارد مهم برای انتخاب نام دامنه را از جوانب مختلف بررسی نماییم. اگر می خواهید برای وب سایت خود یک دامنه مناسب انتخاب نمایید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

ادامه مطلب
1397/4/19

سئو: فایل robots.txt چیست و چه کاربردی دارد؟

سئو و بهینه سازی سایت

در این مقاله سعی داریم فایل robots.txt که یکی از مباحث مهم در مدیریت وب سایت و سئو می باشد را معرفی کنیم. برای آشنایی بهتر با فایل robots.txt بهتر است با روش کار موتورها جستجو و ربات های جستجو و همچنین نحوه ایندکس شدن صفحات وب سایت ها آشنا شوید.

ادامه مطلب
1397/2/31

سئو: فعال سازی SSL (HTTPS) سایت و تاثیر آن بر سئو

سئو و بهینه سازی سایت

در این مقاله نیز SSL و https را که یکی از عوامل بسیار مهم جهت امنیت و افزایش سئو است را به شما معرفی می نماییم.

ادامه مطلب
1397/2/19

سئو: نقشه سایت XML چیست و چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

سئو و بهینه سازی سایت

در این مقاله سایت مپ و اهمیت آن برای موتورهای جستجو را بررسی کرده ایم. اگر می خواهید بدانید موتورهای جستجو چگونه وب سایت شما را مشاهده کرده و آن ها را ارزشگذاری می کنند و چگونه از تغییرات وب سایت شما آگاه می شوند، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

ادامه مطلب
1396/4/4

بازاریابی محتوایی : 12 روش برای تولید محتوای وب سایت (بخش دوم)

سئو و بهینه سازی سایت

در بخش اول این مقاله به 6 مورد از 12 روش تولید محتوای هدفمند و هوشمندانه برای وبسایت اشاره کردیم. اکنون باهم به 6 روش دیگر از این 12 روش می پردازیم.

ادامه مطلب
تماس با ما

021 - 4496 7944

sales [at] persina [dot] com

تهران، خیابان آیت الله کاشانی، نبش رامین شمالی، جنب بانک دی، پلاک 266، واحد 1

تمامی حقوق محفوظ است. طراحی سایت پرسینا