کسب و کارهای دنیای امروز تا حدود زیادی به دنیای مجازی وابستگی پیدا کرده اند، به طوری که عدم فعالیت و ارائه خدمات در اینترنت باعث ضعف و عقب ماندگی شدید کسب و کارها و مشاغل می شود. رستوران‌ها، فست فود ها و کافی شاپ ها از جمله کسب و کارهایی هستند که می توانند برای بهبود فروش و رضایت مشتریان خود از طراحی سایت بهره ببرند، به طوری که رستوران ها و فست فودهایی که از خدمات طراحی سایت استفاده کرده اند پیشرفت چشمگیری در کسب و کار و فروش خود داشته اند.

طراحی سایت رستوران، کافی شاپ و فست فود چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 طراحی سایت رستوران باید به گونه ای باشد که به خوبی معرف محیط رستوران، انواع غذاهایی که در آن رستوران طبخ می شود و خدماتی که در رستوران ارائه می گردد باشد.

با قرار دادن تصاویری از محیط رستوران می توان به بازدید کنندگان سایت، ذهنیتی درباره فضای رستوران داد. تصاویر اشتها برانگیز از غذاهای طبخ شده در رستوران می تواند بازدیدکنندگان سایت را به امتحان این غذاهای خوش طعم تشویق کند. قرار دادن منوی غذا و کافی شاپ رستوران (در صورت وجود کافی شاپ) می‌تواند به بازدیدکنندگان وب سایت در انتخاب رستوران و منوی مورد نظرشان کمک کند. برای زیبایی و کاربرپسند بودن وب سایت رستورانی می توان محتویات هر غذا را نیز به طور مختصر در کنار تصویری از آن قرار داد. همینطور بروز رسانی قیمت های درج شده در منو، خواسته بسیاری از بازدیدکنندگان وب سایت های رستورانی است.

همه موارد فوق به مشتریان کمک می کند که با خیال آسوده شما را به یکدیگر معرفی و با دسترسی به اطلاعات کافی به رستوران شما بیایند.

فروش اینترنتی غذا از طریق وب سایت

طراحی سایت رستوران، کافی شاپ و فست فود

یک وب سایت رستورانی می تواند محلی برای ارائه خدمات از راه دور به مشتری باشد. به عنوان مثال می توان امکانی در اختیار بازدید کنندگان وب سایت رستورانی قرار داد، که با وارد شدن به سایت، امکان رزرو اینترنتی میزها را داشته باشند. از دیگر خدمات از راه دوری که می توان به مشتریان رستوران ارائه داد، امکان سفارش اینترنتی غذا است که این روزها به شدت در حال گسترش است.

در صورتی که می خواهید در وب سایت خود فروش اینترنتی هم داشته باشید می توانید با استفاده از امکانات فروشگاه ساز پرسینا این کار را انجام دهید.

[CtaShop]

از دیگر فواید طراحی سایت رستوران آن است که شما به سادگی می توانید آدرس، نقشه و شماره تلفن کلیه شعبات خود را در یک سایت جمع آوری کنید تا بازدیدکنندگان سایت بتوانند به راحتی نزدیک ترین شعبه رستوران شما به خود را بیابند و در صورتی که تمایل به تحویل غذا درب منزل داشته باشند می توانند به سادگی با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرند.

یکی از راه های جذب مشتری به رستوران ها که اخیراً رواج یافته، ارائه بن ها و کدهای تخفیف در وب سایت های رستوران ها است که کاربر را تشویق به دریافت این بن ها و سفارش غذا از رستوران مورد نظر می نماید و همچنین می توان به معرفی غذاهای جدید یا پیشنهادات ویژه غذایی برای هر روز بپردازید. با طراحی سایت رزرو آنلاین غذا مشتریان شما می توانند به راحتی و با کمترین زحمت غذای خود را سفارش و خرید خود را انجام دهند. وب سایت رستورانی شما می تواند محلی باشد برای ارتباط با مشتری و دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنان.

برخی از ویژگی هایی که وب سایت رستورانی شما می تواند داشته باشد:

  • معرفی رستوران/کافی شاپ
  • امکان سفارش آنلاین
  • امکان رزرو رستوران برای مراسم های مختلف
  • امکان رزرواسیون اینترنتی
  • برگزاری قرعه کشی آنلاین و اعلام نتایج آن به وسیله اس ام اس
  • معرفی شعبات مختلف
  • نظرسنجی از مشتریان
  • طراحی کلاب طرفداران
  • تماس با ما به همراه نقشه و کروکی محل رستوران
  • گالری تصاویر حرفه ای رستوران و کافی شاپ و غذاها و منو ها به صورت دسته بندی شده
  • ارائه منوها و قیمت آن‌ها با گرافیکی همانند یک منوی واقعی
  • گرافیک حرفه ای با تبعیت از عناصر و رنگ های مورد استفاه در رستوران مورد نظر
  • استایل های سنتی برای رستوران ها و سفره خانه های سنتی
  • استایل های شیک و جدید برای کافی شاپ ها و رستوران های مدرن
  • استایل های شرقی و غربی برای کافی شاپ ها و رستوران های خاص که غذا و منوی یک کشور خاص را ارائه می کنند.

برای طراحی وب سایت کافی شاپ یا رستوران چه باید کرد؟

برای طراحی و راه اندازی وب سایت کافی شاپ یا رستوران به صفحه قیمت در وب سایت پرسینا مراجعه کرده و امکانات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سپس جهت مشاوره رایگان با کارشناسان پرسینا تماس بگیرید.

[CtaWebDesign]