طراحی سایت شرکتی

یکی از انواع طراحی سایت که در چند سال اخیر طرفداران زیادی را به دست آورده است، طراحی سایت شرکتی می باشد. هدف عمده یک وب‌ سایت شرکتی معرفی محصولات و خدمات یک شرکت و یا موسسه است.

بنابراین در عصر حاضر آن دسته از شرکت ها و موسساتی که دارای سایت شرکتی هستند نسبت به سایرین که فاقد سایت هستند در عرصه رقابت، در رتبه بالاتری قرار گرفته و توانایی جذب مشتریان بیشتری را دارند.

در سایت شرکتی چه خدماتی را می توان ارائه داد؟

به سایت شرکتی خود به عنوان کاتالوگ آنلاین نگاه کنید. به روز کردن اطلاعات، محصولات و خدمات در سایت شرکتی آسان تر و سریع تر از مواد چاپ است و به مشتریان شما این امکان را می دهد تا از محصولات جدید، برنامه های آینده، تبلیغات ویژه و هر خدمت جدیدی که شما ارائه می دهید آگاه شوند این در حالی است که تبلیغات چاپی بسیار پرهزینه بوده و به سرعت منسوخ می شوند.

سایت شرکتی با داشتن امکاناتی چون معرفی نمونه کارها، افتخارات، گالری و همچنین توضیحاتی در مورد کسب و کارتان، به شما این امکان را می دهد تا توانایی‌های منحصر به فرد خود را برای دیگران شرح دهید. اخبار و اطلاعیه های جاری شرکت را نیز می توانید در سایت خود بگنجاید.

از اصلی ترین مسائلی که می‌توان از طریق وب سایت شرکتی به آن رسید، پیدا کردن بازارهای هدف از طریق بازاریابی اینترنتی می باشد.

سایت شرکتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

1. طراحی سایت شرکتی باید با توجه به استانداردهای سئو و گوگل طراحی شود، در این صورت شرکت یا موسسه می‌تواند در بازه‌ی زمانی کوتاه به اهداف بازاریابی اینترنتی هدفمند خود برسد.

2. در طراحی سایت شرکتی باید با توجه به نوع کار و تجارت شرکت، توجه به بازارهای هدف و در نظر گرفتن کلمات کلیدی و کلمات هدف آن شرکت طراحی گردد.

3. بهتر است در طراحی سایت شرکتی از رنگ سازمانی خود استفاده کنید. (رنگ هایی که در لوگو یا کارت ویزیتتان به کار رفته)

4. وب سایت شما باید طراحی ریسپانسیو داشته باشد.

5. نکته بسیار مهم در مورد یک وب سایت شرکتی بروز رسانی است، وب سایت شما نباید بعد از طراحی و راه اندازی به صورت راکد بماند، وب سایت خود را به صورت منظم و مستمر بروز رسانی کنید. بروز رسانی می تواند شامل قرار دادن اخبار مربوط به فعالیت های خود، مطالب جالب مرتبط با کسب وکارتان، قرار دادن نمونه کار یا پروژه های در حال انجام و ... (جهت مشاوره دراین رابطه با ما تماس بگیرید)

مزایای داشتن یک وب سایت شرکتی

  • اعتبار بخشیدن به کسب و کار
  • صرفه جویی در هزینه و زمان
  • مطلع نمودن مشتریان خود نسبت به محصولات و خدمات جدید خود
  • بهبود خدمات رسانی به مشتریان
  • بازاریابی اینترنتی
  • افزایش تعداد مشتریان
  • بیشترین میزان اثرگذاری بر روی بینندگان
  • ایجاد ارتباط با مشتری و امکان مشاوره

برای اطلاع از امکانات و هزینه های طراحی وب سایت شرکتی به صفحه قیمت مراجعه کرده و پلن مورد نظر را انتخاب کرده و برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

[CtaWebDesign]

[CtaCms]