طراحی سایت آموزشگاه

در دنیای امروز با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیاز روزافزون ارتباط آنلاین و اینترنتی، مدارس و آموزشگاه ها به سمت طراحی سایت سوق داده شده اند تا از طریق راه اندازی یک سایت حرفه ای و کاملاً اختصاصی با مسئولین، استادان، معلمان، والدین و ... به راحتی در ارتباط باشند.

از هدف های بسیاری که در طراحی سایت آموزشگاه و طراحی سایت مدرسه دنبال می شود می توان به ارائه آخرین اطلاعیه و اخبار مدرسه و آموزشگاه به دانش آموزان، دانشجویان، والدین و همچنین افزایش کیفیت نظارت مستمر والدین، آشنایی بیشتر دانش آموزان و دانشجویان با تکنولوژی وب، معرفی امکانات و افتخارات مدرسه و... نیز اشاره داشت.

یک وب سایت آموزشگاه حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از ویژگی های طراحی سایت مدارس و طراحی سایت آموزشگاه ایجاد ارتباط دو طرفه و آنلاین بین مدرسه و اولیای دانش آموزان، بدون حضور فیزیکی آنهاست و این روش موجب رشد و پیشرفت مضاعف دانش آموزان خواهد شد.

  • نمایش رشته ها و کلاس ها به صورت دسته بندی شده

رشته ها و زمان بندی کلاس ها از اصلی ترین مواردی هست که در وب سایت آموزشگاه می بایست وجود داشته باشد و دسترسی به این زمانبندی ها از طریق سایت باید برای کاربران شفاف و آسان باشد.

  • ثبت نام آنلاین

معمولا در طراحی سایت آموزشگاهی که جدیدا راه اندازی می شوند امکان ثبت نام و پرداخت آنلاین وجود دارد و یکی از اساسی ترین امکانات یک وب سایت آموزشگاهی محسوب می شود.

  • نمایش اخبار، اطلاعیه ها و رویدادهای آموزشگاه

اخبار و اطلاعیه های مربوط به برنامه ها و همایش های آموزشگاه را می توانید از طریق وب سایت اطلاع رسانی نمایید. یکی از قابلیت های کاربردی پورتال پرسینا این است که شما می توانید زمان نمایش اخبار و اطلاعیه ها و مدت زمان ماندگاری آن را در وب سایت مشخص کنید تا در زمان مقرر شده در سایت نمایش داده شود.

  • ایجاد وبلاگ معلمان

شما می توانید در وب سایت خود بخش وبلاگ ایجاد کنید تا معلمان آموزشگاه، بتوانند مطالب آموزشی مورد علاقه خود را به صورت دسته بندی شده برای جذب کاربران در آن انتشار دهند. نشر مطالب آموزشی در وب سایت یکی از روش های افزایش جذب کاربران است.

  •  ایجاد بخش آموزش

در این بخش می توانید فیلم های آموزشی و مطالب کمک آموزشی در رابطه با مطالب درسی ارائه شده را برای دانشجویان قرار دهید. در صورت تمایل می توانید برخی از این آموزش ها را در ازای دریافت هزینه فعال کنید. در این صورت می بایست امکان فروش فایل و پرداخت اینترنتی را با استفاده از امکانات فروشگاه ساز پرسینا به وب سایت خود اضافه کنید.

[CtaShop]

  • سامانه ارسال پیامک

با داشتن این امکان در وب سایت، مدیریت مدرسه قادر خواهد بود به راحتی به لیست انتخابی از والدین و یا معلمان و یا اعضای دفترچه تلفن پیامک ارسال کند. همچنین اطلاع رسانی انواع همایش ها و رویدادهای مدرسه و همچنین عدم حضور و یا تاخیر دانش آموز به والدین آنها بدین وسیله بسیار آسان خواهد بود.

پنل sms با 200 عدد پیامک رایگان، هدیه ای است که پرسینا به مشتریان طراحی سایت خود خود ارائه می دهد.

  • بخش مشاوره برای دانش آموزان و والدین

با طراحی سایت برای مدرسه یا آموزشگاه می توانید بسیاری از سوالات و مسائل والدین را نیز از طریق اینترنت و وب سایت خود برطرف کنید و حتی می توانید بخشی را به عنوان مشاوره بر روی سایت خود برای دانش آموزان و والدین قرار داده و خدمات مشاوره ارائه دهید.

همچنین شما می توانید نمونه سوالات امتحانی را نیز در داخل وب سایت خود قرار دهید تا فقط دانش آموزان مدرسه شما به آن ها دسترسی داشته باشند.

در طراحی سایت آموزشگاه چه نکاتی باید رعایت شود؟

  • طراحی منحصر به فرد

طراحی و گرافیک یک وب سایت اولین موردی هست که کاربر به هنگام ورود به سایت با آن  مواجه می شود. بنابراین ظاهر جذاب سایت و از همه مهمتر دسترسی آسان به بخش های مختلف وب سایت از جمله مواردی هست که در ماندگاری یک کاربر در سایت تاثیر بسیاری دارد.

طراحان پرسینا طبق سلیقه شما و بر اساس اصول روانشناسی رنگ ها در طراحی، بهترین وب سایت ها را از لحاظ گرافیکی و فنی برای شما فراهم می کنند.

  • طراحی ریسپانسیو

امروزه تمام وب سایت های مدرن می بایست طراحی ریسپانسیو داشته باشند، در طراحی های ریسپانسیو وب سایت ها در سایزهای مختلف نمایشگر ها به صورت استاندارد نمایش داده می شود و نیاز ی به اسکرول افقی نیست.

  • سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو

نکته ی مهمی که باید به آن بسیار توجه شود رعایت سئو و بهینه سازی در طراحی سایت می باشد. سایت شما می بایست از سئوی قوی برخوردار باشد تا در جستجوی موتورهای گوگل به راحتی یافت شود و در لیست ابتدایی قرار گیرد و مخاطبان و کاربران به راحتی بتوانند شما را ببینند.

طراحی سایت آموزشگاه ها، هنرستان ها، مدارس و... به صورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز دنیا و همچنین به صورت کاملاً حرفه ای توسط مجموعه متخصص و جوان پرسینا صورت می پذیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت با مشاوران ما تماس بگیرید.