سوالی که اکثر مشتریان از ما می پرسند: آیا بعد از طراحی سایت هزینه های اضافی دیگری نیز باید پرداخت کنیم؟

پاسخ این سوال را به طور کامل در این صفحه پاسخ داده ایم. شما در وب سایت شرکت طراحی سایت پرسینا هستید، در این صفحه بر اساس تجربه هایی که در طول مدت این سال ها کسب کرده ایم، می خواهیم تمام هزینه های آشکار و پنهان طراحی سایت را مطرح کنیم.

برای طراحی سایت چه هزینه هایی باید پرداخت کنیم؟

لازم به ذکر است استراتژی و روش های هر شرکت طراحی سایت با دیگری متفاوت است، اما هزینه هایی که در ادامه مطرح شده است، هزینه های عمومی برای طراحی سایت، سئو و نگهداری سایت می باشد که البته هر کدام از این هزینه ها به صورت جداگانه بوده و شما می توانید برای هر کدام از موارد زیر به انتخاب و تصمیم خود هزینه بکنید یا نکنید.

  1. هزینه طراحی سایت
  2. هزینه ثبت هاست و دامنه
  3. هزینه سئو و نگهداری سایت
  4. هزینه پشتیبانی سایت
  5. هزینه تغییرات، ارتقا و گسترش سایت

هزینه های طراحی سایت در شرکت پرسینا چگونه است؟

  1. هزینه های طراحی سایت در پرسینا در 3 پلن به همراه ماژول های انتخابی ارائه شده است. برای مشاهده هزینه طراحی سایت اینجا کلیک کنید.
  2. پرسینا برای سایت هایی که طراحی می کند، برای سال اول هاست و دامنه اختصاصی را به صورت هدیه و بدون دریافت هزینه ثبت می کند. هزینه های تمدید هاست و دامنه به صورت سالانه می باشد.
  3. هزینه های سئو به صورت کاملا توافقی می باشد. همچنین در پرسینا کلاس های آموزشی سئو برای مشتریان برگزار می شود.
  4. پشتیبانی در پرسینا به صورت کاملا رایگان می باشد، به این معنی که هر زمان وب سایت شما از لحاظ فنی مشکلی داشته باشد، پرسینا به صورت رایگان آن را برطرف خواهد کرد.
  5. هزینه تغییرات و افزودن امکانات جدید با توجه به درخواست مشتری هزینه مشخصی خواهد داشت.

سخن آخر

در این صفحه به طور خلاصه تمام هزینه مرتبط با طراحی سایت را بررسی کردیم. شما برای طراحی و راه اندازی سایت نیاز به مشورت با متخصصین در این زمینه خواهید داشت. پرسینا یکی از بهترین انتخاب ها برای طراحی سایت می باشد. در طول این سال ها تجربه های زیادی کسب کرده ایم و با نیازمندی ها و دغدغه های شما آشنا شده ایم. برای آشنایی بیشتر با پرسینا بخش های مختلف پرسینا را بررسی نمایید. 

شاید برایتان سوال پیش بیاید که یک شرکت طراحی سایت حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟ اینجا کلیک کنید و ویژگی های بهترین شرکت های طراحی سایت را بخوانید.

برای مشاوره رایگان در رابطه با طراحی سایت با ما تماس بگیرید.

02144967944 - 02144967996