سوالاتی که در رابطه با طراحی سایت همیشه با آن ها مواجه هستیم:

  1. طراحی سایت اختصاصی بهتر است یا با قالب آماده؟
  2. تفاوت آن ها چیست؟
  3. آیا طراحی سایت با قالب آماده تاثیر منفی در سئو دارد؟

برای پاسخ همه این سوالات این مقاله را آماده کرده ایم. پیشنهاد می کنم قبل از تصمیم گیری نهایی برای طراحی سایت این مقاله را حتما مطالعه نمایید. لازم به ذکر است منظور از طراحی سایت با قالب آماده یا اختصاصی، در این مقاله صرفا طراحی ظاهری و گرافیک سایت می باشد. در واقع در این مقاله تفاوت قالب آماده و طراحی اختصاصی توسط سایت ساز و فروشگاه ساز پرسینا را بررسی کرده ایم.

اگر قصد دارید طراحی سایت خود را به پرسینا بسپارید این موارد را مطالعه نمایید.

منظور از طراحی سایت با قالب آماده چیست؟

طراحی سایت

قالب های وب سایت که از قبل توسط طراحان پرسینا طراحی و آماده شده است. این قالب ها در دو نوع شرکتی و فروشگاهی ارائه شده است. قالب های آماده پرسینا با در نظر گرفتن روانشناسی رنگ ها و همچنین با رعایت اصول سئو به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی شده اند. شما می توانید بسته به نوع کسب و کار خود یکی از این قالب ها را انتخاب کنید. قالب های آماده در سایر سیستم ها ایراداتی دارد که در قالب های پرسینا وجود ندارد. ایراداتی از قبیل:

  • عدم گسترش پذیری
  • عدم هماهنگی با زبان های مختلف
  • عدم ایجاد تغییر
  • عدم بروز رسانی
  • عدم پشتیبانی

طراحی سایت با قالب های آماده پرسینا شامل با 25 درصد تخفیف بوده و در 2 روز تحویل داده می شود.

در طراحی سایت خود از کدام مورد استفاده کنیم؟ طراحی اختصاصی یا قالب آماده؟

چه زمانی از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنیم؟

هدف خود را از طراحی سایت مشخص کنید.

  1. اگر می خواهید بر روی برندینگ خود کار کنید و کسب و کار خود را به عنوان یک برند معرفی نمایید قالب آماده برای شما مناسب نیست و بهتر است که از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنید. در این صورت می توانید از رنگ سازمانی خود در طراحی سایت استفاده کنید، چارت بندی و استایل های دلخواه خود را در ظاهر وب سایت خود به کار گیرید.
  2. اگر می خواهید وب سایت یا فروشگاه اینترنتی منحصر بفردی داشته باشید که بتوانید طبق سلیقه خودتان آن را گسترش و تغییر دهید از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنید.
  3. وب سایت شما به کسب و کارتان اعتبار می بخشد بنابراین اگر بودجه ای کافی برای طراحی سایت در نظر گرفته اید پیشنهاد ما این است که از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنید تا وب سایت شما ظاهری تکراری و مشابه سایت های دیگر نداشته باشد.

 چه زمانی از طراحی سایت با قالب آماده استفاده کنیم؟

  1. اگر زمان آماده شدن و راه اندازی وب سایت برای شما بسیار مهم است و زمان کافی برای طراحی سایت اختصاصی ندارید می توانید از قالب های آماده پرسینا استفاده کنید.
  2. اگر بودجه ی کافی برای طراحی سایت اختصاصی ندارید می توانید با استفاده از قالب های آماده پرسینا وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نمایید. یکی از مهم ترین مزیت های قالب های آماده این است که کارفرما می تواند پیش از خریداری، قالب را به طور کلی مورد تحلیل قرار دهد.

نکته: از لحاظ کیفیت و تاثیر در سئو، طراحی سایت اختصاصی با قالب آماده تفاوتی ندارد. قالب های آماده پرسینا کاملا مطابق با اصول سئو و به صورت ریسپانسیو طراحی شده اند.

سخن آخر

همانطوط که ذکر شد قالب های آماده سایت ساز و فروشگاه ساز پرسینا از لحاظ کیفیت و کدنویسی تفاوتی با سایت هایی که به صورت اختصاصی طراحی می شوند ندارند. قالب های آماده پرسینا برای افرادی که بودجه کمی برای طراحی سایت خود در نظر گرفته و زمان محدودی برای راه اندازی آن دارند ایجاد شده است. بنابراین می توانید مطابق با هدف خود تصمیم گیری نمایید.

نکته: در قالب های آماده پرسینا می توانید رنگ بندی وب سایت را خودتان انتخاب نمایید.